עו"ד נזקי גוף

פגיעות גופניות יכולות לקרות במצבים שונים, ולהיות בדרגות חומרה שונות. ישנם סוגים שונים של נזקי גוף וסיטואציות בהן הנזק נגרם. הדבר יכול לקרות במסגרת העבודה, בעקבות תאונת דרכים, מפגע שישנו במרחב הציבורי ואפילו בבית. עו"ד נזקי גוף הוא הכתובת לפנות אליה בכל אחד מן המצבים. עורך הדין ידע לבחון את פרטי המקרה ולמצוא את הדרך הטובה ביותר לקבל פיצוי מקסימלי בעקבות הנזק. לעיתים ניתן לקבל פיצוי מיותר מגורם אחד. כך למשל אם הנזק קורה במסגרת העבודה, בעזרת עו"ד נזקי גוף תוכלו להגיש תביעה לביטוח לאומי וגם לחברת הביטוח בה יש ביטוח אובדן כושר עבודה.

עו"ד נזקי גוף

עו"ד נזקי גוף: מרשלנות רפואית ועד פציעה של הילד

כאמור, עו"ד נזקי גוף יוכל לעשות לכם סדר בדברים ולהבין כיצד יש לפעול ואילו גורמים לתבוע. כאשר מדובר על מקרה של רשלנות רפואית למשל, עורך הדין יצטרך למצוא ולהוכיח את הקשר הסיבתי שבין התנהלות הצוות הרפואי לבין הפגיעה. תביעה בשל רשלנות רפואית נחשבת מורכבת יחסית אך ישנן תביעות פשוטות יותר בהן ברור מיהו הגורם שיש לתבוע. כך למשל, אם הילד (בגיל 3-18) נפגע בכל שעה משעות היממה, הוא מבוטח בביטוח תלמידים. עם זאת, יתכן שלצד חברת הביטוח בה ישנו ביטוח תלמידים תוכלו לתבוע גורם נוסף, למשל העירייה אם הפגיעה קרתה בשל מפגע בשטח הציבורי שהעירייה לא טיפלה בו.

לבחור את עורך הדין המתמחה בתחום למיצוי זכויותיכם

כאמור, קבלת מלוא הפיצוי המגיע לכם בעקבות פגיעה גופנית היא אתגר לא קטן. גם כאשר עפ"י חוק חברת ביטוח אמורה לפצות, כפי שלמשל צריכה לעשות חברת הביטוח בה יש לכם ביטוח חובה במקרה של בתאונת דרכים עם נזקי גוף, פעמים רבות היא תנסה להתנער לפחות מחלק מהאחריות ולא לתת את הפיצוי המלא בו אמורים להילקח בחשבון סעיפים כמו אובדן כושר השתכרות, פיצוי על פגיעה נפשית ועוד. עו"ד נזקי גוף ימצה את כל הניתן עפ"י חוק כדי לתבוע בשמכם את המגיע לכם ובמקרה שחברת הביטוח מתעקשת שלא לפצות פיצוי מלא, הוא ייצג אתכם בתביעה לבית המשפט.

משרד עו"ד  דניאל חלדרוב  מתמחה בנזקי גוף לסוגיהם ובתביעות של גורמים שונים בנושא כמו חברות ביטוח, המוסד לביטוח לאומי וגם רשויות מקומיות. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא