עורך דין לתאונות עבודה

היציאה לעבודה בשלום כמו גם החזרה הביתה בשלום הן חלק חשוב משגרת החיים של כל אחד. לרוב כך אכן קורה. עם זאת, ישנם גם מצבים לא שגרתיים בהם חלילה יכולה לקרות פגיעה במסגרת העבודה המכונה גם תאונת עבודה. לא רק פציעה תוך כדי ביצוע העבודה כמו נפילה מגובה, פגיעה ממכונה כבדה וכו' נחשבת תאונת עבודה. תאונות אלה הן רק סוג אחד של תאונות עבודה. עורך דין לתאונות עבודה שהוא בעל ניסיון בתחום יוכל לספר גם על מקרים פחות "תקשורתיים" שנחשבים כתאונת עבודה לכל דבר כמו כוויה ממים רותחים במטבחון, נפילת קלסר כבד ואפילו מעידה בדרך לארוחת צהרים.

עורך דין לתאונות עבודה

באילו מקרים נוספים יש לפנות אל עורך דין לתאונות עבודה?

מעבר למקרים שציינו, ישנם מצבים נוספים הנחשבים לתאונות עבודה או לפחות מטופלים בדרך דומה. גם כאשר חליתם (חס וחלילה) במחלה ויש לכם חשד שהגורם הוא תנאי עבודה בהם עבדתם במשך שנים, יש להתייעץ עם עורך דין לתאונות עבודה. היום המוסד לביטוח לאומי כבר מכיר בעניין וישנה רשימה של מחלות הנחשבות מחלות מקצוע, מחלות שעשויות לפרוץ בעקבות שנים של תנאי עבודה לא נאותים כמו מחלת ריאות שהתפתחה בעקבות חשיפה לחומרים מסוכנים. מצב נוסף הוא מיקרו טראומה: נזק מצטבר, למשל בעקבות חשיפה לרעש חזק במשך שנים שפגעה בשמיעה או בעיית פרקים בשל הקלדה מרובה ועוד. מצב נוסף הוא תאונת דרכים בדרך לעבודה או ממנה. גם זו תיחשב כתאונת עבודה.

באיזה שלב לפנות לעורך הדין?

חשוב לפנות לעורך הדין מוקדם ככל האפשר, כבר לאחר קבלת הטיפול הרפואי לאחר התאונה. חשוב שהרופא יפרט בטיפול את הפגיעה, את הגורם לה, את הטיפול הנדרש, האם נדרשת מנוחה כך שישנו אובדן יכולת השתכרות למשך תקופה ועוד. עורך דין לתאונות עבודה יבדוק את המקרה ויבנה את האסטרטגיה לפעולה, את הגופים אליהם כדאי לפנות להגשת תביעה ובאיזה אופן, האם לביטוח לאומי בלבד, לחברת ביטוח פרטית בה יש ביטוח אובדן כושר עבודה, או שילוב ביניהם. הוא גם יבדוק האם התאונה קרתה בעקבות רשלנות מקום העבודה ויש מקום לתבוע גם אותו דרך חברת הביטוח שלו.

משרד עו"ד דניאל חלדרוב מתמחה בנזיקין, כולל כל הקשור לתאונות עבודה. המשרד מייצג את לקוחותיו בתביעות מול הביטוח הלאומי וחברות הביטוח בהצלחה רבה. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין מומחה לביטוח לאומי
פוליסות ביטוח

במקרה של תביעת נזיקין, לעיתים קרובות ניתן לתבוע לא רק את האדם או הגוף שגרם לנזק, אלא גם את חברת הביטוח שמבטחת אותו מפני תביעות.

קרא עוד >>