עורך דין לענייני תאונות דרכים

תאונות דרכים לצערנו קורות לא מעט, החל מתאונות קלות עם נזק לרכוש בלבד ועד תאונות דרכים קשות ואף קטלניות הכוללות פגיעה קשה ואפילו מוות. עפ"י חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים זכאי כל אדם שנפגע בתאונת דרכים, ללא קשר לחלקו בגרימת התאונה, לפיצויים עבור נזקי גוף שנגרמו לו. כדי למצות את מלוא הזכויות המגיעות במסגרת החוק, חשוב לפנות בהקדם אל עורך דין לענייני תאונות דרכים. הפניה לעורך הדין צריכה להתבצע כמובן לאחר פניה לטיפול רפואי, לא רק בשל החשיבות העליונה בקבלת טיפול רפואי אלא גם כדי שהנזקים הרפואיים שנגרמו בתאונה כמו גם הטיפול הנדרש והשיקום יהיו כולם מתועדים במסמכים רפואיים רשמיים.

עורך דין לענייני תאונות דרכים

באיזה שלב לפנות אל עורך דין לענייני תאונות דרכים?

התייעצות עם עורך דין לענייני תאונות דרכים צריכה להיות מוקדמת ככל האפשר, אך לאחר איסוף ראיות מן השטח, כמו צילומים של זירת התאונה וקבלת עדות מעדים לתאונה אם ישנם. כאמור, חשוב לפנות לעורך הדין לאחר קבלת טיפול רפואי וכאשר ישנם מסמכים רפואיים המתארים את סוג ורמת הפגיעה, את הטיפול הצפוי, שיקום הנדרש ועוד. פניה אל עורך הדין כאשר בידכם יש את המסמכים תביא לכך שהתביעה אותה ינסח עורך הדין ויגיש בשמכם לחברת הביטוח תהיה מדויקת ככל האפשר ומגובה במסמכים המצדיקים את הסכום אותו אתם תובעים, סכום שחושב לפי חוות דעתם של הרופאים ולא באופן אקראי.

למה חשוב לשים לב לגבי הגשת התביעה?

כדי להגיש תביעה לחברת הביטוח שלכם ולקבל את הפיצויים ללא עיכובים והערמת מכשולים, חשוב קודם כל לוודא שביטוח החובה שלכם אכן בתוקף. עד כמה שהדבר נשמע מובן מאליו, עורך דין לענייני תאונות דרכים שיש לו ניסיון רב יוכל לספר על מקרים בהם התגלה לפני הגשת התביעה  שתוקפו של הביטוח פג. אותו הדבר גם לגבי רישיון הנהיגה כאשר הנהג הוא הנפגע. אם רישיון הנהיגה אינו בתוקף הוא לא יהיה זכאי לפיצויים מחברת הביטוח. את התביעה יש להגיש במועד, כאשר חשוב לשים לב שהתיישנות על תביעות ביטוח הקשורות לתאונות דרכים חלה לאחר שבע שנים. בתוך התביעה ניתן לכלול סעיפים כמו פיצוי על כאב וסבל, אובדן כושר השתכרות ועוד.

משרד עו"ד דניאל חלדרוב מתמחה בנזיקין, כולל תביעות הקשורות לתאונות דרכים. מאחורי המשרד תביעות רבות בהן זכה הנפגע לפיצוי ההולם את הפגיעה שנגרמה לו. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין לענייני תאונות דרכים
תאונות דרכים

תאונת דרכים הינה דבר בלתי צפוי, שיכול לתפוס אותנו לא מוכנים בכל שלב של היום. כאשר קורית תאונת דרכים, הדברים החשובים ביותר לעשות ברגע התאונה

קרא עוד >>
תאונות דרכים

תאונות דרכים הן אירועים טראומטיים שעלולים להשאיר נפגעים רבים בפגיעות רבות, הן נפגעי גוף והן נפגעים כלכלית, בחוסר מענה בין אם בהווה ובין אם במבט

קרא עוד >>