עורך דין רשלנות רפואית מומלץ

קבלת טיפול רפואי מכל סוג משמעה הפקדת הדבר היקר לנו מכל: הגוף שלנו, בידיו של אדם אחר שאמור להיות מקצועי בתחום. לרוב אכן טיפול רפואי מסתיים בהצלחה, אך ישנם מקרים בהם הדברים אינם כך. חשוב לקחת בחשבון שמקרה של נזק בעקבות טיפול רפואי לא ייחשב בהכרח לרשלנות רפואית. אחת המשימות המורכבות של עורך דין רשלנות רפואית מומלץ הוא להוכיח שבמקרה מסוים אכן הייתה רשלנות. גם הוכחת הקשר הנסיבתי בין הטיפול לבין הפגיעה אינה עניין מובן מאליו. מה שברור למטופל אינו בהכרח ברור בבית המשפט. לכן, רשלנות רפואית הוא נושא מורכב בתוך דיני הנזיקין.

עורך דין רשלנות רפואית מומלץ

מתי לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית מומלץ

בכל מקרה בו אתם חשים שנגרם לכם נזק בעקבות תפקוד לקוי של אחד המטפלים הרפואיים, בין אם זה רופא, אחות, רוקח או טכנאי רנטגן, חשוב לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית מומלץ. כאמור, הנושא הוא מורכב ולכן הפניה היא קודם כל לצורך בחינת המקרה וכדי שעורך הדין יאמר לכם האם אכן נראה שהייתה רשלנות כפי שהיא מוגדרת בחוק ומהו הסיכוי לזכות בתביעה כזאת. חשוב לשמוע את דעתו של עורך דין רשלנות רפואית מומלץ ובעל ניסיון שיודע כיצד הדברים עובדים ובאילו מקרים ישנו סיכוי גבוה יותר להוכחת רשלנות. חשוב שהפניה תהיה קרובה ככל האפשר לאירוע ומומלץ להגיע כבר אליה עם מסמכים המתעדים כל חלק באירוע, בין אם תיעוד המצב  לפני הטיפול, תיעוד הנעשה בטיפול, תרופות שניתנו ועוד.

כיצד מטופל מקרה של רשלנות רפואית?

כיוון שההוכחה בבית המשפט שאכן ישנו קשר ברור בין תפקוד המטפל הרפואי לבין הנזק שנגרם אינה קלה, וגם עקב כך שהמוסד הרפואי פחות מעוניין בהתנהלות משפט כנגדו, פעמים רבות העניין נפתר באמצעות מו"מ בין הצדדים, תהליך שגם בו ייצג אתכם עורך דין רשלנות רפואית מומלץ. במו"מ אותו מנהל עורך הדין מטעמכם מול עורך הדין של בית החולים או קופת החולים, תהיה הגעה לפשרה ולפיצוי הולם של המוסד הרפואי. כמובן שגם להגעה לפיצוי מתאים נדרש מו"מ לא קצר וניסיון וידע של עורך הדין בתחום.

עו"ד דניאל חלדרוב הוא עורך דין נזיקין בעל ניסיון בייצוג לקוחות במקרי רשלנות רפואית. הלקוחות מקבלים טיפול מעולה הן בפן המקצועי והן בפן האישי. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עו"ד נזקי גוף
מחלת מקצוע

מחלת מקצוע היא מחלה שנגרמה במישרין כתוצאה מעבודתו של אדם. לדוגמה, פגיעה בגב התחתון אצל סבל, פגיעה בשמיעה אצל עובד במפעל רועש, מחלות ריאה אצל

קרא עוד >>