עורך דין נזיקין במרכז

בין אם קרה לכם נזק לדירה, תאונת דרכים או נזק בעקבות טיפול רפואי, הכתובת עבורכם היא אחת: עורך דין נזיקין במרכז או לפי אזור המגורים. עורך דין נזיקין מטפל בכל הנוגע לתביעות נזיקין, בין אם לרכוש או לנפש, בעקבות תאונת דרכים, תאונת עבודה או פגיעה במרחב הציבורי ותביעות מוגשות לגופים שונים: המוסד לביטוח לאומי, חברות ביטוח פרטיות ואף גופים כמו עיריות, חברות ניהול של מרכזים מסחריים או כאלה האחראיות על מרחבים ציבוריים בהם התרחש נזק. במקרי רשלנות רפואית עורך הדין יגיש תביעה גם לבתי חולים או מוסדות רפואיים.

עורך דין נזיקין במרכז

כיצד פועל עורך דין נזיקין במרכז

במיוחד בתחום הנזיקין הדרך הטובה  ביותר לתאר את הטיפול היא: כל מקרה לגופו. המקרים יכולים להיות שונים מאוד זה מזה בסוג המקרה, בחומרת הנזק שנגרם ובעקבות כך גם בטיפול שיתבצע. המשותף לטיפול בכל המקרים הוא קודם כל פגישת ייעוץ עם הלקוח ובחינת המקרה בצורה מדוקדקת. רק כך יוכל עורך דין נזיקין במרכז לבנות תוכנית טיפול במקרה ואף לבחון את כדאיות הגשת תביעה במקרים מורכבים. לאחר בחינת העניין יוחלט לאילו גופים להגיש תביעה כדי להגיע לפיצוי מקסימלי. לדוגמה, במקרה של תאונת דרכים בדרך לעבודה תוגש תביעה לביטוח לאומי להכרה במקרה כתאונת עבודה, אם נגרם נזק גופני משמעותי תוגש תביעה לקבלת דרגת נכות קבועה או זמנית וגם תוגש תביעה לחברת הביטוח בה יש לנפגע ביטוח חובה. זוהי רק דוגמה למורכבות הנושא.

במקרה של נזק: פנו לעורך דין המתמחה בתחום

בין אם מדובר על נזק לרכוש או לגוף, בעקבות תאונת עבודה, דרכים או כל מקרה אחר, פנו אל עורך דין נזיקין במרכז שזהו תחום ההתמחות שלו והוא אינו משלב אותו עם תחומי התמחות אחרים. נזיקין הוא תחום רחב מספיק כדי שתידרש התמקדות בו. עורך דין אשר עוסק בנזיקין בלבד יכיר טוב יותר את החוקים הנוגעים למקרים השונים ולהתנהלות מול הגופים השונים. הוא גם יכיר פסיקות המהוות תקדימים משפטיים או יהיה מודע לכל לשינוי שישנו בחוק לגבי נושא כזה או אחר.

עו"ד דניאל חלדרוב הוא עורך דין נזיקין במרכז אשר מתמחה ומתמקד בתחום. הוא מייצג את לקוחותיו בהצלחה רבה מול גופים גדולים כמו חברות ביטוח והמוסד לביטוח לאומי במגוון מקרים. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין לענייני תאונות דרכים
תאונות דרכים

תאונת דרכים הינה דבר בלתי צפוי, שיכול לתפוס אותנו לא מוכנים בכל שלב של היום. כאשר קורית תאונת דרכים, הדברים החשובים ביותר לעשות ברגע התאונה

קרא עוד >>