עורך דין תאונות דרכים במרכז

תאונות דרכים הן לצערנו עניין שבשגרה. אין כמעט יום בו לא נתקלים ברכבים שעברו תאונת דרכים ותקועים בצד הדרך. הנזק בעקבות תאונת דרכים יכול לנוע מנזק קל לרכב ועד פגיעה גופנית קשה, הכל תלוי בנסיבות המקרה. תאונות דרכים קורות במיוחד באזורים צפופים כמו אזור המרכז ולכן כמות הפניות אל עורך דין תאונות דרכים במרכז שהוא בעל ניסיון הן רבות. בתוך ת"א יש גם תאונות שאינן נראות כמעט במקומות אחרים ברחבי הארץ כמו תאונות הקשורות לקורקינטים חשמליים, אופניים חשמליים, וגם יותר תאונות אופנועים. במקרים אלה כדאי לחפש עורך דין תאונות דרכים במרכז המתמחה בסוגים אלה של תאונות.

עורך דין תאונות דרכים במרכז

מתי לפנות אל עורך דין תאונות דרכים במרכז?

הפניה אל עורך דין תאונות דרכים במרכז צריכה להיות קרובה עד כמה שניתן להתרחשות התאונה. כך יזכור הנפגע פרטים רבים יותר לגבי התאונה וכך גם עדים לתאונה. כמובן שאם נדרש טיפול רפואי יש לקבל אותו קודם כל. במקביל מומלץ מאוד שאנשים הקרובים אליכם יצלמו את זירת האירוע וגם ידברו עם עדי ראיה. הדבר יסייע משמעותית להגשת תביעה לחברת הביטוח ולמוסד לביטוח לאומי. קבלת טיפול רפואי חשובה לא רק למטרת הטיפול עצמו אלא גם כדי שעורך הדין יוכל כבר לעיין במסמכים הרפואיים בהם תפורט הפגיעה מהתאונה, הטיפול הנדרש, שיקום וכו' ויוכל להגיש תביעה מדויקת יותר ואף מגובה בכל המסמכים הנדרשים.

איך לבחור את עורך הדין?

הגשת תביעה בעקבות תאונת דרכים היא עניין מורכב. במקרים רבים תוגש תביעה הן לחברת הביטוח (כשהנפגע הוא הולך רגל הפניה היא לחברת הביטוח של הנהג הפוגע) וגם למוסד לביטוח לאומי. כל אחד מסוגי התביעות דורש טיפול יסודי, כולל לא מעט בירוקרטיה ולעיתים גם מאבקים על הפיצויים המגיעים לכם. לכן, חשוב לבחור עורך דין תאונות דרכים במרכז שיש לו ניסיון רב בתחום ומתמקד בנזיקין עם דגש על תאונות דרכים. כדאי לבדוק שמאחורי עורך הדין תביעות מוצלחות שהסתיימו בקבלת הפיצוי המגיע. מעבר לכך חשוב גם הפן האישי: יחס  ושירות ובכלל תחושה נוחה מול עורך הדין.

עו"ד דניאל חלדרוב הוא עו"ד המתמחה בנזיקין, כולל תאונות דרכים. מאחוריו תביעות רבות בעקבות תאונות דרכים שהסתיימו במתן פיצוי מתאים ללקוח. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין נזיקין במרכז
תביעה נגד עירייה

לעיריות ישנן מגוון רחב של אחריות כלפי התושבים על פי חוק, ביניהן: תחזוקת תשתיות עירוניות, מתן שירותים מוניציפליים, טיפול ברישוי עסקים, תכנון ובנייה, חינוך, תרבות

קרא עוד >>
עורך דין מומחה לביטוח לאומי
פוליסות ביטוח

במקרה של תביעת נזיקין, לעיתים קרובות ניתן לתבוע לא רק את האדם או הגוף שגרם לנזק, אלא גם את חברת הביטוח שמבטחת אותו מפני תביעות.

קרא עוד >>