עורך דין תביעות ביטוח

ככל שהשנים עוברות אנו צוברים עוד ביטוחים המשולמים לחברות ביטוח שונות מדי חודש. הכל במטרה שבשעת הצורך יהיה ניתן לקבל פיצוי עבור נזק שנגרם. בכל תחום כמעט אנו משלמים ביטוח: ביטוח בריאות (לקופ"ח ו/או פרטי), ביטוח חיים (הנדרש למשל לקבלת משכנתא), ביטוח דירה, ביטוח רכב ועוד. עם זאת, למרות שהתשלומים מועברים לחברת הביטוח באופן קבוע ומדובר במצטבר על סכומים לא קטנים, רבים נתקלים בבעיות כאשר הם זקוקים לתשלום של חברת הביטוח. לכן, כדאי להגיש את התביעה בעזרת עורך דין תביעות ביטוח גם כאשר עניין הפיצויים נראה לכם מובן מאליו.

עורך דין תביעות ביטוח

באיזה שלב לפנות אל עורך דין תביעות ביטוח?

כדי שהטיפול בעניין יהיה קל ככל האפשר, מומלץ לפנות אל עורך דין תביעות ביטוח כבר לצורך ניסוח התביעה. עורך הדין יוכל לנסח את התביעה בצורה הטובה ביותר, לציין את כל הנזקים שנגרמו ונכללים בתוך סכום התביעה וגם לגבות את התביעה במסמכים רלוונטיים. ניסוח התביעה לבד אמנם אפשרי אך עורך דין תביעות ביטוח שיש לו ניסיון רב בעניין יוכל לנסח את הדברים בצורה מדויקת, ברורה ולא משתמעת לשתי פנים. ניסוח מדויק וברור ימנע התחמקות מהתביעה או ניסיון להפחית בפיצויים המגיעים. כמובן שאם עדיין החברה מתעקשת על סכום נמוך מהמגיע, עורך הדין ימשיך את הטיפול באמצעות שליחת מכתב התראה לפני תביעה, מה שבמקרים רבות גורם לחברה לחזור בה מההתחמקות או לפחות להגיע לניהול מו"מ מולכם. אם כל אלה לא יסייעו, עורך הדין ייצג אתכם בתביעה לבית המשפט.

למצוא את עורך הדין המתמחה בתחום הפגיעה

עורך דין תביעות ביטוח יכול להתמחות בסוגים מסוימים של פגיעות או מצבים בהם מוגשת תביעה לחברת ביטוח. כך למשל הוא יכול להתמחות בתביעות בעקבות תאונות דרכים, בתביעות בעקבות תאונת עבודה, כולל תביעות הקשורות למחלת מקצוע, מחלה שנגרמה בשל עבודה בתנאים לא נאותים או חשיפה לחומרים מסוכנים, וגם בעקבות מיקרו טראומה: נזקים מצטברים בעקבות פעולה חוזרת במסגרת העבודה. עורך דין תביעות ביטוח יכול להתמחות בנושא רשלנות רפואית שהוא מורכב. לכן, בחרו עורך דין בעל ניסיון רב בייצוג בתביעות בעקבות מקרים הדומים למקרה שלכם.

משרד עו"ד דניאל חלדרוב מתמחה בנזיקין ומייצג רבים בתביעות ביטוח בעקבות תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית ועוד. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין רשלנות רפואית מומלץ
רשלנות רפואית

רשלנות רפואית היא תופעה נפוצה שבה רופא או צוות רפואי גורמים נזק למטופל עקב טעות, רשלנות או אי-זהירות. לדוגמה, מתן תרופה לא נכונה, אבחנה שגויה,

קרא עוד >>
עורך דין מומחה לביטוח לאומי
פוליסות ביטוח

במקרה של תביעת נזיקין, לעיתים קרובות ניתן לתבוע לא רק את האדם או הגוף שגרם לנזק, אלא גם את חברת הביטוח שמבטחת אותו מפני תביעות.

קרא עוד >>