עורך דין מומחה לביטוח לאומי

כבר מגיל 18 כולנו משלמים לביטוח לאומי, בין אם באמצעות ניכוי סכום מהמשכורת ובין אם בתור עצמאים. מטרת התשלום מדי חודש היא קבלת כיסוי שיאפשר לנו לחיות ברווחה גם  אם וכאשר תהיה פגיעה ביכולת ההשתכרות. ישנם מצבים פשוטים יותר לקבלת הכיסוי מביטוח לאמי כמו לקצבת ילדים, אבטלה או זקנה. גם מענק לידה או מילואים הם מצבים שהגשת תביעה מסתיימת לרוב במתן התשלום הקבוע על פי חוק. עם זאת, ישנם מצבים מורכבים בהם מומלץ להגיש תביעה בעזרת עורך דין ממוחה לביטוח לאומי, למשל במקרים של תאונות דרכים או תאונות עבודה, במיוחד בפגיעה קשה המצדיקה קבלת קצבת נכות קבועה וקביעת אחוזי נכות.

מהו התפקיד של עורך דין מומחה לביטוח לאומי?

עורך דין מומחה לביטוח לאומי ילווה אתכם כבר משלב טרום הגשת התביעה. בשלב זה יכנס עורך הדין לעומקם של דברים, יבחן את נסיבות המקרה, את הפגיעה, השיקום הנדרש. הוא יבין בעזרתכם ובעזרת מסמכים רפואיים שתביאו מהו הזמן הצפוי עד לחזרתכם לכושר מלא או האם ישנה פגיעה המוגדרת לצמיתות. כל אלה חשובים לקראת הגשת התביעה. עורך דין מומחה לביטוח לאומי ידע כיצד לנסח את התביעה, מה לציין וגם אילו מסמכים לצרף כדי שדברים לא יתעכבו. בהמשך יוכל עורך הדין לייצג אתכם, או לפחות להנחות אתכם לקראת וועדות שיתקיימו, למשל לצורך קביעת אחוזי נכות, ואם נדרש, גם לייצג אתכם בהגשת ערעור.

בחירה נכונה של עורך דין- העלאת הסיכויים להצלחה

הגשת תביעה לביטוח לאומי וקבלת הפיצוי המגיע לכם אינה דבר פשוט. בפיצוי צריכים להילקח בחשבון פרמטרים שונים כמו רמת השיקום הנדרש, עזרים בהם תצטרכו להשתמש מרגע הפגיעה, אובדן יכולת ההשתכרות, שינויים הנדרשים כמו התאמת הבית למצבכם הנוכחי ועוד. לכן, בחירת עורך דין מומחה לביטוח לאומי שילווה אתכם כבר מהרגע הראשון היא צעד חכם ביותר מבחינתכם. חשוב לבדוק את הניסיון שלו, האם הוא מתמחה בתביעות לביטוח לאומי ומכיר היטב את אופן ההתנהלות מולו, האם ייצג גם בתביעות רפואיות או בהגשת ערר.

עורך דין מומחה לביטוח לאומי

עורך דין לתביעות ביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי מוכר לכולנו היטב. בכל חודש אנו משלמים למוסד זה סכום כלשהו מהמשכורת שלנו במטרה לקבל כיסוי שיאפשר להמשיך בשגרת החיים גם במקרה של ירידה ביכולת ההשתכרות. ירידה זו יכולה להיות זמנית לתקופה מוגדרת, ובעקבות נסיבות ידועות כמו לידה או מילואים, אך גם לקרות בנסיבות מפתיעות ובעייתיות הרבה יותר כמו תאונת דרכים, תאונת עבודה או מחלה. ככל שהמקרה מורכב יותר והפגיעה קשה יותר כך גם הכיסוי שנצטרך יהיה גבוה יותר ואף לתקופה ארוכה. הדבר כמובן הופך גם את אישור התביעה לפחות קל. עורך דין לתביעות ביטוח לאומי יסייע לכם לקבל את הפיצוי המקסימלי המגיע לכם.

האם הכרחי לפנות אל עורך דין לתביעות ביטוח לאומי?

באופן עקרוני ניתן להגיש תביעה בעצמכם. עם זאת, ככל שתביעה מורכבת, דורשת פיצוי ארוך טווח ובסכום משמעותי יותר, המוסד לביטוח לאומי לא ימהר לקבל את התביעה. לעיתים דברים שתוסיפו יכולים לשנות את החלטת ביטוח לאומי. חשוב לדייק בדברים שאומרים בתביעה, לדעת מה לציין ומה לא. עורך דין לתביעות ביטוח לאומי מכיר היטב את הדברים וינסח את התביעה באופן הטוב ביותר. הוא גם  ינחה אתכם לקראת וועדה רפואית שהיא מעמד לא קל ולא נוח. ישנן וועדות בהן יוכל גם לייצג אתכם ולהיות נוכח, מה שכמובן יקל על הדברים וגם יעלה את הסיכוי לקבלת התביעה. ככל שפנו לעורך הדין מוקדם יותר כך יהיה מעורה בדברים, יוכל למנוע עיכובים ובירוקרטיה וכמובן למקסם את התוצאות.

מה חשוב לבדוק מלפני בחירת עורך הדין?

לפני שאתם בוחרים עורך דין לתביעות ביטוח לאומי חשוב לבדוק קודם כל שהוא מתמחה ומתמקד בתחום הנזיקין. מתוך עורכי הדין המתמחים בנזיקין ישנם עורכי דין המתמקדים בתביעות מול ביטוח לאומי וכדאי כמובן לבחור עורך דין המתמחה בתביעות אלה. תביעות של המוסד לביטוח לאומי שונות מתביעות של חברות ביטוח פרטיות שאתם לקוחות שלהן ומשלמים להן פוליסה. עורך דין לתביעות ביטוח לאומי חייב להכיר את כל החוקים הקשורים לתביעות אלה על סוגיהן השונים ובנסיבות שונות ולהצליח שלא ליפול בין הכיסאות כך שאתם תקבלו את הפיצוי המגיע לכם.

עו"ד דניאל חלדרוב מתמחה בתביעות נזיקין כולל למוסד לביטוח לאומי בעקבות נסיבות שונות: תאונות דרכים, תאונות עבודה ועוד. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין רשלנות רפואית מומלץ
רשלנות רפואית

רשלנות רפואית היא תופעה נפוצה שבה רופא או צוות רפואי גורמים נזק למטופל עקב טעות, רשלנות או אי-זהירות. לדוגמה, מתן תרופה לא נכונה, אבחנה שגויה,

קרא עוד >>